مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 15:452023-03-04اجتماعي

رویداد دانشگاه و مدرسه سبز  در شیراز برگزار می شود


مدیر امور اجتماعی دانشگاه شیراز گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، رویدادی با عنوان دانشگاه و مدرسه سبز در شیراز برگزار خواهد شد.

- رویداد "دانشگاه و مدرسه سبز" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس مدیر امور اجتماعی دانشگاه شیراز گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، رویدادی با عنوان "دانشگاه و مدرسه سبز" در شیراز برگزار خواهد شد.

زهرا قاسم نژاد شنبه 13 اسفند با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویکردهای دانشگاه شیراز طی این سال ها پیوندزدن تکنولوژی، علم و محیط زیست بوده است، به خبرنگاران گفت: رویداد دانشگاه و مدرسه سبز ، در همین راستا برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.

قاسم نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه و مدرسه سبز، دارای 7 آیتم شامل مدیریت سبز، ساختمان سازی، آب،سایت، حمل و نقل سبز، فضای داخلی و پسماند است.

او گفت: برگزاری برنامه های دانشگاه و مدرسه سبز، علاوه بر جلب توجه اذهان عمومی به موضوع محیط زیست، موجب بهره مندی هرچه بیش تر از ظرفیت علمی و عملیاتی دانشگاه ها در زمینه محیط زیست می شود؛ زیرا رشته های مرتبط و گروه های آموزشی با حوزه محیط زیست در دانشگاه پیوند دارند و در این راستا تولید علم و تولید محتوایی می کنند، بنابراین این رویداد، می تواند موجب پیوند هرچه بیش تر علم و عمل شود و خروجی آن وارد جریان چرخه جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد دانشگاه و مدرسه سبز  در شیراز برگزار می شود

رویداد دانشگاه و مدرسه سبز  در شیراز برگزار می شود